Sl

БЕРЕЖАНСЬКА МІСЬКА РАДА 

 вул.Банкова 3, м. Бережани, Тернопільська область, 47501,  04058491@mail.gov.ua

Питання конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»

     Відповідно до п.21 рішення сесій Бережанської міської ради від 10 вересня 2020 року №1812 «Про затвердження Положення про проведення конкурсу на посаду керівника комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Бережанської міської ради», від 22.12.2020 р. №55 « Про розгляд заяв та надання погодження на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Бережанської міської ради» за результатами конкурсу» та типової форми Контракту з керівником

комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Бережанської міської ради» конкурсний відбір здійснюється за результатами перевірки знань законодавства України у сфері освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року №672 «Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016р. №988-р інших нормативно-правових актів у сфері освіти, протоколу №1 конкурсної комісії на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» від 04.01.2021 р.

     Питання та ситуаційні завдання  конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»:

  1. Умови зарахування дітей до початкової школи.
  2. Індивідуальна освітня траєкторія.
  3. Індивідуальний навчальний план.
  4. Адаптаційні цикли навчання базової середньої освіти.
  5. Педагогічна рада закладів освіти.
  6. Державний стандарт освіти. 
  7. Мінімальна та максимальна допустимість кількості учнів у класах ЗЗСО.
  8. Обов’язки школярів, які навчатимуться вдома.
  9. Методи повідомлення учням про їх успішність.
  10. Повна загальна середня освіта.
  11.  Індивідуальна програма розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
  12. Інклюзивне навчання в закладах освіти.
  13. Форми здобуття освіти.
  14. Рівні повної загальної середньої освіти.
  15. Профільна середня освіта.
  16. Колегіальні органи управління закладів освіти.
  17. Склад наглядової (піклувальної) ради закладу освіти.
  18. Освітня програма закладів освіти.
  19. Академічна доброчесність.
  20. Ліцензування освітньої діяльності закладів освіти.
  21. Інституційний аудит закладів освіти.
  22. Правила проведення інституційного аудиту у закладах освіти.
  23. Зовнішнє незалежне оцінювання.
  24. Моніторинг якості освіти.
  25. Порядок атестації педагогічних працівників.
  26. Типове положення про атестацію педагогічних працівників.
  27. Сертифікація педагогічних працівників.
  28. Умови проходження сертифікації.
  29. Хто є учасниками освітнього процесу.

30. Умови прийняття на посади педагогічних працівників.

31.  Розміри щомісячних надбавок педагогічним і науково-педагогічним працівникам за вислугу років.

32. Система загальної середньої освіти.

33. Рівні повної загальної середньої освіти.

34. «Цикл освітнього процесу».

35. В якому циклі базової середньої освіти організовується базове предметне навчання.

36. Проживання та утримання учнів закладу загальної середньої освіти.

37. Здобуття загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами.

38. Здобуття базової середньої освіти.

39. Комунальні ліцеї.

40. Внутрішні структурні підрозділи закладів загальної середньої освіти.

41. Якими є форми державного нагляду (контролю) у сфері загальної середньої освіти.

42. Громадська акредитація закладу загальної середньої освіти.

43. Утворення, реорганізація, ліквідація чи перепрофілювання (зміна типу) закладу загальної середньої освіти.

44. Забезпечення учнів можливістю продовжити навчання на відповідному рівні освіти у разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти.

45. Стратегія розвитку закладу загальної середньої освіти.

46. Посадові обов'язки працівників закладу загальної середньої освіти.

47. Основні завданнями Центру професійного розвитку педагогічних працівників.

48. Платні освітні та інші послуги у порядку, визначеному законодавством (крім послуг, що надаються Центром для виконання завдань, визначених Положенням та іншими актами законодавства).

49. Умови затвердження посадових інструкцій працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників.

50. Положення про Центр професійної розвитку педагогічних працівників.

51.  Джерела фінансування Центру розвитку педагогічних працівників.

52. Забезпечення діяльності Центру розвитку педагогічних працівників.

53. Умови введення додаткових посад в Центр професійного розвитку педагогічних працівників.

54. Якою нормативною базою керуються працівники Центру професійного розвитку педагогічних працівників?

55. Нові форми  атестації  педагогічних працівників,  передбачені   в  НУШ.

56. Інструменти забезпечення успіху нової української школи.

57. Яке  покоління, згідно з НУШ,  навчається  зараз  у  школі.

58. Ключові компетентності НУШ.

59. Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

60. Засади педагогіки Нової української школи.

Перелік ситуаційних завдань

Ситуаційне завдання № 1. Директор школи усвідомив, що у колективі працює педагог, який має непересічні лідерські здібності і є неформальним лідером у колективі. Тобто є потенційним конкурентом директора школи.

Як правильно вибудувати виробничі відносини з таким педагогом?

Ситуаційне завдання № 2. Кінець серпня. У кабінет директора школи приходять 18 учнів 10 класу разом з батьками (всього у класі - 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Ірину Федорівну, а Любов Іванівну ( у минулому році на паралелі було три дев’ятих класи, при формуванні десятих класів стало два, зміна класних керівників була неминучою).

Якими мають бути дії директора школи?

Ситуаційне завдання № 3. У колективі працює педагог, який провокує постійні конфліктні ситуації, пов’язані з виконанням роботи.

Які, на Вашу думку, повинні бути при цьому дії керівника?

Ситуаційне завдання № 4. У п’ятому класі закладу загальної середньої освіти є учень, у якого певні проблеми з поведінкою. Вкотре батьки класу приходять до директора школи з проханням забрати учня з їхнього класу. При цьому зауважують, що, якщо так не станеться, то будуть скаржитися начальнику відділу освіти.

Якими мають бути подальші дії директора школи, щоб конструктивно вирішити проблему?

Ситуаційне завдання № 5. На класних батьківських зборах 3-го класу, класний керівник запропонувала провести ремонт класної кімнати. Батьківським активом було підтримано дане рішення. Крім того, було вирішено закупити нові парти для дітей та відеопроектор. 5 батьків з 28 з даним рішенням не погодилися і відмовилися здавати кошти. Через два тижні після батьківських зборів до Вас, як до керівника, звернулися 2 батьків дітей, які не погодилися здавати кошти з заявою про те, що у класного керівника упереджене ставлення до їх дітей, дітям занижуються оцінки.

Якими мають бути дії директора школи? Запропонуйте свій варіант розв’язання психолого-педагогічної ситуації.

Ситуаційне завдання № 6. Молодий педагог не вийшов на роботу без попередження адміністрації, знаходився поза зоною досяжності мобільного зв’язку. Наступного дня прибув на роботу живий – здоровий.

Якими мають бути дії директора школи?

Конкурсна комісія

Бережанське бюро правової допомоги

БЕРЕЖАНСЬКА ДПІ ГУ ДПС У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

БЕРЕЖАНСЬКА ОКРУЖНА ПРОКУРАТУРА

Захисникам

Адреса і контакти

kg


  Адреса: вул. Банкова, 3, м. Бережани,
Тернопільська область, 47501

Телефон: (03548) 2-14-46

  Факс: (03548) 2-14-37

E-mail: 04058491@mail.gov.ua


Календар свят

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання 

БЕРЕЖАНСЬКА МІСЬКА РАДА