18 жовтня 2017 року на базі Бережанської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 відбувся семінар – практикум з участю вчителів фізики, інформатики, технологій, хімії, біології та математики загальноосвітніх шкіл та керівників гуртків технічного профілю Центру дитячої та юнацької творчості м. Бережани на тему: «STEM - освіта у сучасній українській школі. Перспективи та шляхи реалізації».
Учасників семінару-практикуму привітали начальник відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради Г.В.Михальчук та директор школи Г.Л.Головацька.
Доцент кафедри інформатики та методики її викладання, кандидат педагогічних наук Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка Ольга Василівна Барна ознайомила присутніх із змістом та шляхами впровадження STEM-освіти у навчальних закладах.
Досвідом роботи та досягнутими результатами у цій сфері поділились вчитель Бережанської школи – гімназії ім. Б.Лепкого Я.Б. Сенишин та керівник гуртків науково-технічного напрямку Центру дитячої та юнацької творчості М.І. Івасіків.
Майстер-клас щодо використання проектних технологій та методу кейсів на уроках фізики та технологій провів вчитель Бережанської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 В.Д. Дворський.
Підсумок семінару – практикуму підвела завідувач методичного кабінету відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради Г.Л.Ткачик, яка зазначила, що навчання за STEM - технологією сприяє розвитку навичок критичного мислення та пізнавальних інтересів учнів, спонукає їх виявляти уяву та творчість, розвиває вміння швидко аналізувати ситуацію, тобто створюються умови, за яких учень відчуває успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.
Актуальністю проведення семінару-практикуму стала модернізація та інноваційний розвиток освіти в рамках впровадження концепції «Нової української школи», де STEM-орієнтований підхід до навчання сприяє популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді, підвищенню поінформованості про можливості їхньої кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванню стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта. А переорієнтація освіти на таку, що відповідає запитам майбутнього, ґрунтується на міжпредметних знаннях та вміннях, передбачає застосування компетентностей у високотехнологічному, швидкозмінному та полікультурному суспільстві і є головним вектором STEM-освіти.