STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Але, звісно, STEM-освіта – це не тільки «навчання навпаки». Абревіатура STEM розшифровується як science (природничі науки), technology (технологія), engineering (інженерія), mathematics (математика) – і найбільший «козир» STEM-освіти у тому, що вона допомагає опанувати їх не відокремлено, а за допомогою інтеграції всіх п’яти дисциплін у єдину систему навчання.
З метою запровадження STEM-освіти в освітній простір навчальних закладів м. Бережани та враховуючи вимоги сучасного суспільства, концепції Нової української школи, 20 вересня 2017 року, відбулася зустріч завідувача методичним кабінетом відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради Г.Л.Ткачик, методиста відділу Б.М.Джумана, вчителів фізики, технологій Бережанської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 В.Д.Дворського, трудового навчання, технологій Бережанської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 І.І.Грицишина, іноземної мови Бережанської школи-гімназії ім. Б.Лепкого Я.Б.Сенишин з доцентом кафедри інформатики та методики викладання фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка О.В. Барною, яка успішно працює у цій галузі.
У тому, що майбутнє – за міжпредметною інтеграцією, переконана Ольга Василівна Барна. На її думку, сьогодні діти отримують фрагментарні знання, які можна порівняти з пазлами. І лише у небагатьох учнів ці «пазли» складаються в єдину «картину» світу.
Метод інтеграції предметів починає враховуватися і при написанні підручників. Наприклад, під час роботи над підручником «Інформатика», одним з авторів якого є й Ольга Барна, метод інтеграції предметів – обов’язковий.